Početkom ovoga mjeseca Američko udruženje pedijatara objavilo je izjavu u kojoj se upozorava da rodna ideologija šteti djeci. Naglašavaju da činjenice, a ne ideologija, određuju stvarnost.

Ovu izjavu američkih pedijatara kao i pokušaje proturanja rodne ideologije kroz Jokićevu kurikularnu reformu komentirao je u Studiju 4 HRT-a profesor Matko Marušić.

Smatra kako je spol zadan i tu se nema što relativizirati.

– Postoji ili muško ili žensko. Sve ostalo su genetski poremećaji, bolesti koje nemaju veze s prirodnim zakonima. Znanost se stvara na istini, a ne na poremećajima -mišljenja je Marušić.

Dodao je kako promotori rodne ideologije govore nešto što je biološki neutemeljeno – da oni spolovi nisu dihotoni već da postoji kontinuirani prijelaz od muškog do ženskog.

-Nedopustivo je da se to naučava u školi – naglasio je Marušić.

Objasnio je pojam rodne disforije, navodeći da ona postoji ali nije prirodni zakon.

-Tim ljudima treba pomoći ali nemožemo djecu učiti da je to nešto normalno. Iza rodne ravnopravnosti stoji ideologija a ne znanost. Neki žele stvoriti određenu novu paradigmu i djecu učiti o tome u školama – rekao je Marušić.

>>Ministar Šustar za javnu raspravu o kurikularnoj reformi – Jokić za načelo “uzmi ili ostavi”

Komentirajući gostovanje Borisa Jokića, voditelja reforme obrazovanja, u Nedjeljom u dva istaknuo je kako je očito da je reforma rađena na ideološkim temeljima.

– Iz njegovih riječi razaznaje se da u izradi kurikularne reforme sudjeluju isti oni liječnici koji su sudjelovali u izradi zdravstvenog Jovanovićevog i Štulhoferovog zločinačkog odgoja. Ja sam za zdravstveni i spolni odgoj u školi ali izgrađen na znanstvenim a ne ideološkim temeljima – zaključio je Marušić.

 

R.H./HRsvijet

Share.

Comments are closed.